Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Pawlicz Adam
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
nieznany (xxx)
(1)
Temat
Miasta
(1)
Promocja handlowa
(1)
Turystyka
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Czytelnia: A.44135 Turystyka
Teoretyczne aspekty promocji obszarowego produktu turystycznego. Instytucjonalne aspekty produktu turystycznego w aglomeracjach miejskich. Instrumenty i determinanty promocji miejskiego produktu turystycznego. Koncepacja modelu systemu promocji produktu turystycznego aglomeracji miejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.44136 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.44135 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej